Saturday, April 3, 2010

Terharu bai!!!

so.....aku menulis lagi dalam blog aku...
thnx tu zafirah sebab senantiasa membaca blog akuh...ahaha
serius bai...credit for you...
ko deserve sangat2....jangan perasan sangat...ahah

dan hari ni....mase dalam perjalanan balik dari main bola pagi2...
aku singgah jap kat 7E..tibe2 ader org horn akuh...
aku tgk panas!...pastu org tuh berenti..
tgk2 rupenye mmber akuh...
aku tanye la mengapa dia kemari...hahahaha

die kate die masuk pertandingan hafazan...
pergh2!!!dia masuk kategori 10 juzuk...
giler lah...
mmg terharu aku dapat mmber2 yang macam ginih...
mmg cair pale otak akuh...

then...ptg tuh....cadang nk gi taklimat uitm kt SMART...
seb bek tak pegi...rugi jer...hahah
singgah kt convent...sbb ader hari kantin...
mmg superb giler...
jmper la anak md sofi...
datang2 jer da pilih2 dadih...
FREE BAI!!!aku amik la byk2...aaha

best2....then teringat kt mmber yg msuk hafazan tuh...
bwk la untuk die...
mlm nih die bertanding jp....
die giliran 22...
ptg tadi habis dlm nombor 15....
ermmm....8.30 ni start...

skrg 8.39...
skrg nih mgkin baru giliran nombor 16 kot...
hahaha...aku smyg isya'jap....
NICE!!!!!

3 conteng tangan:

Cik Fatin said...

hahha ,,
k0 ble nk ek0t jjk lgkh membe k0 2 ?
kang ak plak yg thru ,,huu3

WongMCheng said...

jangan gitu lak sol...
hahahah....
aku pon tk tau gak...
ko len arhh...
dok mesir...ahhahaha

Cik Fatin said...

erk ,,xd kne mgena pn !
hee3 ~

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management