Monday, March 22, 2010

Tak de sebab...

Aku just suka...takde sebab lain...
dan aku pon cinta...takde sebab lain..sumenyer sbab aku dah suka dan cinta..

tapi,hubungan aku mmg tak leyh kekal lama..
aku harapkan yang ini lama la sikit...
atleast aku nk la hubungan aku dgn dia kekal..
tapi tak kesampaian...
semuanya sebab satu punca...

bermula dari hari aku pergi tambun...
18/3/10
kalau aku tau sbb aku gi sne aku break...
aku takkan pergi langsung...

kenapa laa aku tersembur lak cakap aku nak break...
mula nya sbb aku tak nak tgk die tertekan belajar...
yer laa budak lagi..
au da abis sek..
aku nk bg die peluang jer...
tapi esok nya...

aku rasa macam aku da buat silap besar....tak tau kenaper...

sampai skrg aku rasa menyesal gile....

dah tak tau nk cakap aper...

aku ader gak cakap...jom laa smbung balik...i've made a mistake...
die just cakap..ermmm
da tak boleh nak buat aper dah...benda dah jadi..
tak boleh patah balik da....

skrg aku rase da takder smgt da..
mmber2 ader cakap..
gi la carik lain...
tapi bukan senang...mmg nmpak mcm aku nih jiwang..

tapi dia bukan macam semua org...one of a kind...
nak carik balik mcm dia tuh...ntah laa...tak jmpe da kot...

kenaper laa aku rase cm bongok sgt2...
menyesal gler...
shial laa...
hubungan macam nih mmg menyakitkan hati...
done already...







live or die....

4 conteng tangan:

ada. said...

weh. kalau kau cinta kau takkan sanggup tinggalkan dia atau buat dia sakit hati. kau dah sakitkan hati dia dah pun. ko minta break.. makna nya kau tak cinta sepenuh hati kau..

WongMCheng said...

aku rase menyesal doh...
sbb aku da tye da die...
die nak yang macam maner....die kate..
elok kite mcm biase jer....
then ak ikot laa..
tapi esoknya aku rase mcm silap laa

Cik Fatin said...

skiranya kta bt0l2 mnyayangi seseorg itu ,
kta hrusnya brkan dia bhgia ,
jka tpaksa mlpsnya pergi ,
kta lpaskn sja ,
asalkn org yg kte syg bhgie ~

bt0l ke ap yg ak ckp nh ??

WongMCheng said...

btol laa sol..hahahahah

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management