Monday, September 5, 2011

Honda Fit Sport 2012




Serba boleh, penggunaan bahan api yang effisyen dan menyeronokkan,lima pintu Honda Fit Sport 2012 datang dengan gaya yang dikemaskini pada luaran Fit, Sport dan peningkatan dalaman di semua model, dan penambahan ciri-ciri standard.





Semua model Sport fit dikuasakan oleh enjin empat silinder fit 117 hp pada 6600 rpm dan 106 lb-ka. tork pada 4800 rpm. 1.5-liter, enjin i-VTEC ® 4-silinder ditala untuk memberikan kuasa dan ekonomi bahan api. Transmisi manual lima kelajuan standard dan transmisi automatik lima kelajuan disediakan. Shifters Pemandu dayung roda yang dipasang pada model Sport Fit yang dilengkapi dengan transmisi automatik yang ada membenarkan pemilihan gear manual.

so,agak2 kalau bawak nih kt jalan biasa,senang2 je nak shift gear utk potong kereta..dari segi accel dia boleh tahan,dan mmg boleh beat honda jazz model lama...






Ciri-ciri standard bagi Fit 2012 termasuk stereng roda yang dipasang standard kerusi kawalan audio untuk operasi hujung jari dan dinaik taraf jenis fabrik. Semua model Fit juga dilengkapi dengan pelbagai peralatan keselamatan standard termasuk Vehicle Stability Assist (VSA), the Advanced Compatibility EngineeringTM (ACETM),struktur badan, brek anti-kunci dan banyak lagi.


0 conteng tangan:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management