Tuesday, April 6, 2010

senang nye la bercinta...salah2

komer tau tak apa itu cinta....
apa itu cinta sebenar..
kalau cinta main2 semua da tau...
abis madu sepah dibuang...sudah guna,x tgk da muka...

hahhaha...abis...mcm mana yang dikatakan cinta yg sebenar...
cinta skrg nih lbih kepada penyamaran maksiat jer...
aku x nmpak aper yg sejati...
hahah...dan aku xnmpak ape yg dikatakan cinta itu indah....

aku just nmpak skrg nih...cinta itu...
cinta itu nafsu syahwat...
cinta itu mainan dan gurauan semata-mata...

cinta itu jugak hanya satu imaginasi..
atau mungkin lebih kepada mitos semata2....
mgkin ka cinta sbnr itu sperti cinta apollo(roman mythology)??
ada ke lagi cinta sesuci itu skrg...

mgkn kah cnta skrg lbih kepada lesen...
lesen untuk berpegangan tangan(alamak,aku da buat nih....INSAF!)
lesen untuk membawa anak org keluar(da buat gak:(...tapi x pernah naik moto)
dan juga lesen untuk pnggilan mnja sprti suami isteri...
mgkn juga lesen untuk gurauan nakal dan geli2...

ntah aa...aku ckp nih...ader certain thing aku da wat...
mse dulu....skrg nih aku tau aper effect die...
aku tau da aper kesan smpingan kapel...
hidup x sng...x bebas....

duit keluar mcm air kncing jer....
kdg laju...kdg pelan...tapi tetap keluar....
dan smpai masa...akan habis....

aku hanya cakap untuk pedoman diri aku...
untuk aku renung balik..aper silap aku dulu...
mgkn da tiba masa...aku berkawan jer...
atleast berkawan akan respect the untouchable...

dan berkawan juga boleh improve kn lagi perhubungan...
ader jodoh...ader la...
kalu x der...still kawan...
kalau da kpel...biler x der jodoh...
atau salah sorang jmper org lain yg die rsekan lbih baik...
sebelah pihak lagi akan terluka...

ntah laaa...melukakan hati org...
kita pon x nk hati kita terluka...

HAHHA....merepek2....
-------------------------------------------------------------------------------------

==Penulis Jalanan==

4 conteng tangan:

Cik Fatin said...

weyh2 ,,ak xtau ap itu cinta !!

hahha ,,dlu time skul xd blaja pn ~

('',) 00ooyeah ,,

single is smple k0t ,,

WongMCheng said...

hahaha...mmg la single is simple...tapi kdg2 kita nk gk org yg dgr mslh kta...nk jmpe kwn cmtu susah...so

deme gne alternatif...KAPEL...
tapi lagi semak!!!
nyampah ak..hahahaha

sng kawin terus...semua boleh buat...halal2

Cik Fatin said...

hah ,,

kapel bchenta pas kwen !!

best k0t ,,huk3

~uǝǝʇɐɟ said...

wohoho...seksa ~~
sdgkan khilangn kwn yg slame ni jd pndgr setia pon rse parah je..ni nak khlgn som1 yg pnh 'make the butterfly flying in my stOmach' pegi.ssh kot...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management