Wednesday, April 14, 2010

Bermula kembali....

semalam....semua kisah pasal semalam...
semalam aku msg die ptg...

dan kisah ini sebenarnya bermula kelmarin...
hari isnin tu...ak memberanikan diri aku msg dia..
so ak msg....
ak tye...bz ke...
tp agak lame dia x bls...ak da mula rasa cuak..

plus2 ak ada rasa cm nk pitam daa....
sriusly ak rasa cm2...
dan tibe ade msg masuk...dari no yg x knal...
ak bce msg...die kte...
"sok ak topup..ni hp daddy...jgn balas...bahaya"
"kang esok msg...miss u...:)"

so...ak x sgke..serius ak x sgka...
dan esoknya...iaitu hari semalam...
aku menunggu dari pagi...smpai ke ptg...
selalunya mak aku balik kol 2.30 atau 3...
tapi ni x blik2...
ak d start la cuak...
kang dia kte ak x kotakan jnji lak...

sbb apa aku menunggu mak aku??
sbb aku tade hnset...yg ada screen da rosak lama da..
dan sbb malas mgganti mnggunakan bajet sndiri..
ak mengambil jalan mudah...
"mak,pnjm hnset"
haha...
tapi da lame ak tggu x blik2...
kol 4 x blik...kol 5....kol6....
kol 6 ak gerak gi sek mak aku...kot pape lak kang...
x der...gi pekan selasa...ada!!!
tggu mak ak blik umah

dan ak amik hnset mak ak...gi tpup...dan teros call dia....
dia respon ok...dia kte dia kt spital ipoh...
tgk bapak afiq masuk hospital...

ak kate ok laaa...
kite msg...
dan msg....troskan msg...

ak harap ok balik la hbgn yg da calar ni....


trouver l'amour n'est pas si difficile...
mais de trouver l'amour véritable est difficile....

serius ak harap ak akan ok balik....

4 conteng tangan:

~uǝǝʇɐɟ said...

insyaallah weyh! mcm da harapan balek~

WongMCheng said...

insyaAllah...
aku harap2 laa..
dan kalau jadi...
ak x kn wat da bnda2 dlu...
i want to keep her safe

bonaFIDE said...

wah2..lisa yg xley bla uh..
haha..

WongMCheng said...

ala nom...
lisa tu norma....
lisa tu pon diri aku gak..
hahaha...
mana la tau...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management