Wednesday, April 14, 2010

semalam aku mimpi lagi




aku mimpi aku berlakon semalam....
di mana aku lah heronyaa.....
aku berlakon dengan lisa surihani...

hahaha...gelak gler bile ak terbangun tuh...
kira nya aku nih ahli muzik...
dan di paksa awin dgn lisa nih....
so,masa scene tuh aku tgh gado dgn lisa...

lisa ni kira budak kolej lagi laaa..
kawin dgn aku sbb keluarga laaa...
dan masa malam tu...ak da cakap jgn sentuh gitar aku....

then bile dia sntuh...da terjatuh...tali putus....
dan arituh aku nk wat show....mmg tali tu baru je tuka...
mane la igt nk tuka tali lain....
dan die lak x bgtau...so...aku dtg show...tgk tali da putus...

so esoknya ak gado gle laa...
dan aku da cakap da kt parent nk tgglkan lisa...
bg pengajaran...dan ak wat alasan kt lisa...(dlm mood marah)
ak ader concert tour...

dan dia x tau ak nk tggalkan die...
dan malam tu....
die tgk aku nk gerak...dan dia pon nk gerak...
sbb dia ada kursus kt kolej....

then aku gerak laa...as usual...kena la salam suami..
tapi x salam elok2...dan dia mcm x nk salam aku...
tapi terasa la dia pgg tu...
dan..ak rse cm bek ak grak awal...
tibe2...

die tgkap tgn aku...die pgg lama...
dia tgk aku...mcm dia da tau ak akan gi lama...
dan...ak tgk mata dia mcm nangis...

dan ak rase cm x smpai hati lak tggalkan bdak kcik nih....
ntah laa..mcm bini aku btol je...
ahahahaha

ermmm.....DAVID TEO!!!!...
wat la cite dalam mmpi aku nih!!!!...
ak nk tgk!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------

==Penulis Jalanan==

6 conteng tangan:

Zafirah Zainuddin said...

berangan tak habis...haha

~uǝǝʇɐɟ said...

maaakkk aiihhh...hahahaha...

WongMCheng said...

begini la mimpi aku...
indah giler...
suka2

Cik Fatin said...

ewah3 ,,indhnye mmpi ek ,,

cam katun ! hek3

WongMCheng said...

siapakah katon...??
aku???
benz???hahaha...silap2...aie...
ahahah...
mmpi je la tmpat aku nk bahagia jap..haha

نور اتيکه اسماعيل said...
This comment has been removed by the author.
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management