Sunday, April 4, 2010

berakhirnya satu kisah....

skrg nih...aku tgh menunggu pedot untuk dtg ke rumah aku...
katenye nak lenjang kereta luqmang ZP...
dengan alauding...(loghat ganu weh)

sori man...hahahaha
ptg nih cadang nk gi teluk batik jap..
mandi manda...mlm nih luqman ader rehearsel la pulak...
esok mgkn nk ambik hadiah dari raja muda....
giler glamor teluk intan...
tapi kenape zambry ader nyebok...
x faham akuh..

selame nih mcm menyepi...
tapi bile ader raja terus dtg teluk intan...
NO KOMEN!!!...hahahah

ptg nih gi teluk batik....
mandi2....tgk amoi(Man zp,jgn mrh lak...hahah)
alang2 nk gi tapah...
elok gk kalau ajak pedot gi umah aina..
kalau die nak laa....ermmm..
tapi terase gak kdg2..
aina mcm x der komen jer kat ak...hahaha

esok lak...nk gi smka slim jap..
kalau mereka2 masih menerima aku kt sane...aku turun la dr keta...
kalau tak aku dok jer la kt dalam...
segan la pulak nk dtg.....hahahaha

DOAKN AKU BERANI MENGHADAPI DUGAAN SLIM!!!!

1 conteng tangan:

~uǝǝʇɐɟ said...

ko pg slim bile??? kte da invitation kgkwn nk pg ari rabu..tp xsure lg..segannnn dooo...kte nk taw yg kte ni dpt ke sijil pmr dlu...musykil r...~reply kat page kte..

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management