Thursday, April 22, 2010

Kau putuskan tali gitar aku.....




hahah...kembali ke mmpi yg lepas...
di mana aku mimpi berlakon dgn lisa surihani....
pergh best....

pastu,mmpi yg lain pulak...
mase tu tgh bulan madu....
dgn lisa....tapi bkn die kot..
ak rse cm org len yg ala2 lisa...

ntah laa...
ak x amik dulik...
mmpi kan???lagi nk pikir panjang2 pehal...

hahah...so,bila da sampai kat pulau tuh...
aku tgk....tibe2 jeti hilang....
sebaik sahaja aku dgn dia melangkah keluar dari bot...

dengan bot2 hilang sekali...
so aku cakap kt die....weyh...btul ke kita kat pulau tioman nih???
die kate betol laa...
ak tye ar....mane bot2 yg lain...ni mcm pulau tinggal je nih...

udah....masing2 wat muke gelabah....
gile ko...dalam mmpi tu aku bawak potato chips je...
tapi apsal ak mmpi lisa bawak chipsmore??hahaha

udah gelabah.....
pastu....

SNAP!!!!!aku bangun dari tidur....bongok2....
tgk jam da kol 5.45 a.m...

da x leyh tido da aku.....hahahah
mimpi2.....pesal laaa....


COMEL KAN GMBAR LISA KT ATAS TUH???hahaha

0 conteng tangan:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management