Friday, April 2, 2010

aku nk minta maaf

aku mintak maaf sebab tuduh ko mcm2....
maaf sbb tuduh ko gunakan aku..
maaf sbb tuduh ko cakap bukan2...
maaf....dan ak tak tau mcm mner nk tutup balik...

sori sgt...aper yg aku bleyh buat cume minx maaf byk kali...
dan kalau ko tak terima...au tak leyh nk wat aper2 da...
sori...sori...sori...
just that yg aku mmpu..

aku tau maruah ko tercalar...
ni bkn sjer2 nk guna ayat mcm nih...
bukan nyer aku nk tnjuk jiwang atau aper2...
tapi ak mmg rse bersalah sgt...

even aku tye soalan tu kt ko sorang jer...
bile ko rse aku mcm tuh...
ak sgt2 bersalah...

msti lepas nih ko rse aku x gune...
aku la lelaki yg paling pntingkan diri..
ermm
aku rse...mgkn buat seketika...
kita stop berhubung jap....
itu jer yg aku tau...
dan mgkn jugak ko akan cakap...
aku x nk bertanggung jawab...

tapi aku rase itu yg terbaek...

0 conteng tangan:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management