Monday, April 5, 2010

PENAT2!!!!

tadi pagi2 da bangun...aku set jam kol 6.30...
bgn doo...aku msti bgn...hahahaha
pagi2 da siap da nk gi hanto luqmang gi mjlis penghafazan alquran peringkat negeri perak tuh.....hahaha...bangga doooo...
pagi2 mandi...tgk die da siap pakai baju melayu die...

then aku igt kan nk gi dalam kol 8.30....tapi bese laaa
janji melayu...dlm kol 9 steng baru gerak...
pergh.....aku gi anto die terus kt arena square

smntara tuh tggu la jap....kat situ...
kang sian lak die sorang2...aku dgr zambry nk dtg...
tp x nmpk pon...rugi mase aku loh....

x kesah laaa...man mmmg giler ar...hahaha
x lame pstuh si hanif perth tepon...
die kte da dekat ti...
aku gi ambik die kt dpn billion....

hahahah...botak2...sian do budak2 PLKN....
dulu rmbut punyer smart..hahaha...
tye la pdot,alau dgn anip...nk gi mner....
aku cdg jom gi cc jap...
mse nih luqman masih kt sne...kena tggl senyap2...hahahaha]

da smpai cc...dlm 15 mnit baru main...
di tepon...WEYH Kt NE!!!
ak ckp la kt cc...
die suruh cepat sikitt...
da 3 kali tepon suruh cepat...takan nk waste mse lagi stengah jam???
kali ke 4 die tpn...aku ckp tgh mkn...

die pon ckp....taper2...
mkn sloww2(YES!!!)
hahah...
kitaorg pon mmg seslow yg boleh laa...
pstuh abis main..kami sumer get ready la nk gi slim da...

motif nk gi slim nk ambik sijil PMR je....
aku gi isi dlm RM30...
mule2 aku bwk pon cuak2gak...
sbb x bese sgt bwk Naza Citra tuh...selalu bntai Kembara jer...
bwk laaa...dlm dekat2 bidor...aku da berani sikit...

aku terus henjut mse kt jalan straight tuh....dlm 120-130 km laaa...
giler tol....hahaha...
gerak dlm kol 11 lbih....smpai kol 1....
dtg2 terus gi blok baru...parking...
keluar dari keta...CIKGU MARZUKI da tggu...hahahah(sbnrnye die x tggu pon ktorg..)
hahaha....cdg nk tmpang mkn tgh hari kt umah cikgu ki...

hahah...tapi segan lo nk ckp...
then...gi surau smyg zohor....ps smyg...
lolok..dillah...lokmanul...dgn ajip dtg..
nek moto...
dn tk lame pstuh ihsan dgn syafiq sahar(syepet) dtg....

mmmg penat laaa...perut da lapo...
aku tye nk mkn kt mner...
ak mnx tmpt mkn yg elok skit...
yer la...bwk tahfiz...
mkn x leyh do sbrgn....hilang 10 juzuk kang....
hahaha....mkn la kt ALOHA.....
sdp2...aym bpk besar...round up mkn dgn minum RM5.40 jer...

then deme ajak gi cc....aku join la skali..main game bodo jer...
tk pandai aku main...deme sronok laaa..hahaha
dlm kol 5 abis...lolok lak suruh sggh kedai die kt bidor...
aku tk smyg asar agih..man pedot dgn alau da jamak da..dgn hanif...(deme nek dgn aku)

terus shoot dari slim ke bidor...dlm 5.30 smpai bidor...
tmpang smyg kt kdai loloq...
pergh...bersih do kdai die...
da smyg lega sikit nk lenjn keta...hahahaa....tapi x der la bwk laju pon....
sbb myk da takat E da...
aku bwk 80 jer...smpai umah pergh giler....ps anto hanif kt billion balik....
smpai umah kol 6.45...
mmg penat laaa..
mndi2 smyg mghrib..
pstu hantar lokman balik ipoh lak dgn pdot dgn alau...
deme naik keta....

skrg nih...aku menghabiskan masa menulis kt blog...
giler ngantok....nk tido da weyh!!!!!!!aaaaahhh

4 conteng tangan:

Cik Fatin said...

mb0i ,,jln sakan ek k0rg !

eh ,,k0 da amik ke sjil pmr 2 ??

WongMCheng said...

erm...amik sjil PMR....best wooo...
byk gk yg turun...tapi laki jer la..hahahahaah

Cik Fatin said...

xp2 ,,pas ak blik ,,

ak pegi trjah itu sek !!!

whahahah ~

Cik Fatin said...

http://kisahperjalananfatin.blogspot.com/

f0llow2 ~ hak3

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management