Tuesday, April 20, 2010

Camping Tengok "bulan" BBQ Part

So,kembalinya hamba di sini untuk menceritakan...
pengalaman BBQ di kem teluk rubiah...
silap2....kem teluk batik...
ni nici punye pasal la nih...
marshall yg tau jalan...
di mana teluk rubiah ader shortcut ke teluk batik...hahahahah



HAAAH!!!amik ko...tour guide yg sesat lagi menyesatkan...hahahaa

so,malam tu...sebelum bbq....aku gi wat pagar yasin dulu kt keliling kem...
hahaha....aku pon x tau ape deme2 wat mase nih...gi tgk sunset kot aku rase...
mase tuh abg gagah(EPOI JENNY) tengah bakar....
mmg hensem abis la...hak3...



tgk gambar abg gagah...
ni abg kawasan nih sekitar KL...
sape x kenal epoi jenny...
hahahah....

sape nak tgk CR masak BBQ???



nah ko....torchlight die gne henset je...
enset nokia...hahaa...tu pasal la sedap bbq arituh...
pastu aku macam biasa la menghiburkan hati2 mereka...
sape lagi yg bawak gitar....
aku soh apek bawak gitar die terlupa...
alasan x dapat tido...gaye gairah beno nk gi kem...ahahah



tgk...punye cantik gitar die...
kalah gitar aku...tapi sepp nk bwak...
adoi...



hahah...ni aku....mase ni tgh main lagu man bai...
kau ilham ku...
abg baju perak tuh(pedot) main key harmoni....die wat suare secong kot...hahaha
giler sedap...serius2...hahaha

lepas tu....abis masak....masing da lebuh berjalan ke mane2....aku dgn rakan2...
gi tepi pantai...nk tgk "bulan" yg sebenar tgh wat projek...
giler bersepah...bahaye tol tepi pantai malam2 nih....
hahah...
sempt posing...



haha...smart2 x smart laa...
lepas tu aku da sakit kaki da...
mmg sakit giler2 laa...da tuh aku tapak je pndok mane2...
dgn Mastermind kem(pedot)...
lepak main gitar sampai 2 pagi...

mule2 main lagu man bai lagi...
pastu main lagu yank-wali...
pastu main lagu baik2 sayang-wali...
pastu main lagu ku katakan dgn indah-peterpan...
pastu main lagu tinggal kenangan-saleem(bajet giler)....hahahah....
pastu main lagu ibunda-nasyid smka sr...hahaha...
last sekali main lagu sekolah smka sr
dan jugak lagu negaraku...hahaha...abis main kol 2 lbih...

lepas tu masing2 da penat....
balik2...aku dgn moli semayang isyak...
sbb kitaorg dari teluk intan..
nak jamak x cukup...
hahahaa...sediyh2...
esok nye mulakan hari baru....mandi lagi...
x habis2 mandi...



hahah...smart giler le...hahaha...
rupa baru lepas kena tanam kt pantai....sedap2...hahaha

2 conteng tangan:

Cik Fatin said...

..weyh2 ,,bulan CHANTEK x mlm tuh ??hee4 ...

WongMCheng said...

cantek weyh.....
hahaha...
tiap sorang msti ader boypren...
ape ntah die buat kt ujung pntai tuh...
hahaha
bahaya2

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management