Tuesday, March 23, 2010

Aku lepaskan...

Ramai org cakap...kalau kau betul syg kan die...
lepaskan lah dia macam yang dia nak...
mula-mula aku tak berapa nak faham apa yang nak aku lepaskan...
tapi sekarang...aku macam da faham...

apa yang dimaksudkan dengan melepaskan yang tersayang....
memang berat la rasa hati nak lepaskan orang yang kita betul2 sayang...
memang susah...tak percaya,try la...

tapi apa kan daya...nak patah balik da tak boleh...
skrg ni aku boleh redha jer dengan apa yang terjadi...
dan menganggap semua ni yang terbaik untuk die...
dan terbaik juga untuk aku...

kita tak boleh nak mengharapkan kesempurnaan dari diri kita..
atau dari diri orang lain...
tapi kita hanya boleh menampakkan ianya seakan-akan sempurna...
sekarang nih...aku hanya selindungkan perasaan aku...

aku kena dapatkan balik hidup aku yang dulu...
serius...
anyway...thnx kat semua mmber2 yang da tolong...
especially ADA.....
thnx so much bro...kalau aku dapat hadiah keta...ko org kedua yang aku bawak...hahah

2 conteng tangan:

ada. said...

mangkuk! asal aku orang kedua plak. aishh mane aci...

WongMCheng said...

hahaha...sebab fmily aku arr yg first...ko org asing..hahaha

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management