Friday, March 26, 2010

ak masih jeles

mcm mane nak hilang kan jeles???
aku masih lagi rase cam jeles..
walaupun hakikatnya skrg,dia tak de pape dgn aku...

tapi kenapa aku rase mcm tak betol???
bile dgr die nk blajar admth dgn mmber aku...
ak rase cm tk puas ati..
kenapa aku tak pndai mcm mmber aku tuh...
atleast...

kalau ak pndai la...
atleast ak msih lagi bleh jmper die mse ajar die...
wlupun bkn addmath...
aper2 subjek...
ak tak jeles dgn mmber aku tuh...
sbb aku tau die cm ner...
ak tau taste die...
tapi ak ttp rase tak btoi....

wlu cmner aku cuba nk lupakan..
wlu cmner aku nak elak...
skrg ak just boleh..
kurangkan msg jer...
atleast...aku buat...
sebb aku paksa diri aku buat...

ntah laa...mgkn aku kena give up dulu kat pmpuan...
mgkn aku kena blok fkran ak...
ak pon tak tau...
tapi ak rase...mcm ak da kurang percaye kt perhubungan nih...
ak rase kebanyakan hubungan msti end up cruel...

selain pertunangan dengan perkahwinan..
which seems more secure...

0 conteng tangan:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management