Tuesday, March 23, 2010

always da love one...

previously on my blog...
there are a girl...
whom i adore so much...
that i rather sacrifice anything...
for her frendship...

nak tau kenaper...
sbb....(ni bkn nk naikkan saper..ikhlas)
pada aku...yang aku perlukan masa aku tgh down...
bkn nyer nak org pujuk aku sgt...
nak la jgak ader org pujuk...
tapi yang paling aku perlukan adalah seorang pendengar yang baik...

dan itu yang perempuan nih buat kat aku..
anything that goes bad about me...
die akan dengar....
dan pastuh die tyer aku...
"ko nak tak aku bg nasihat?"
klo ak ckp nk...baru die bg...
bkn cm sesetengah org...yang terus nak judge jer...

die mcm...sorang kaunselor laa bg aku...
plus+ doktor cinta...
architect hati dan limpa....
hahaha...die mmg best...
kalau aku nak cakap...
abis corrupt blog nih...

sbb nk ckp psl die..mmg tak penah cukup....
kita tak payah nk tgk keburukan org sgt...
tgk just amik something dari bnde tuh...
kita tgk kebaikan die...
takkan sbb satu keburukan..kita luper 1000 keburukan...

so...
skrg....kepada org yang berkenaan...
kejutkan minda anda...
do something yg wat aku terkejut...
wlupun sblm nih ko da byk kali kejutkan aku...
hahaha
do better u gain better....

0 conteng tangan:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management