Monday, February 8, 2010

Siapa yang wat Aku menyesal tak sudah







profile
nama:aina ilyani
umur: sama dgn aku
Bday:1/7/1992

tarikh kenal...tak ingat...tapi dalam tahun 2008...
sediyh2...kenaper laa aku tak tau citer2 nih sumer....
sori sebab kate yang bukan2
sori sbb fikir yang bukan2...

selama nih aku fikir ko jer yang tak layan aku dah
ko jer yang da tak suka aku
sebab aku fikir ko da ader daud...

tapi biler dgr balik....rupe nyer ko da byk kali try tepon aku
tapi aku pulak off...
mgkn sebab tu ko go on dgn daud...
ermm
sori sangat2 sbb aku tak tau yg ko mmg btul2 tepon aku...
aku tak tau paper pon




aku tau pon dari kawan ko gak aina...
ni bukan warkah saje2...
ni memang nak menyatakan kekesalan aku...

aku tak nah luper paper pon yng ko bagi kat aku...
dompet...
eskrem...
surat2 ko...
paper jer yang ko bagi..
card wish...
aku ingat...
aku simpan agi gmbr yg ko bagi tuh...

tapi aku mmg tak tau yg ko ader nak telefon aku..
kenaper pulak masa tuh aku boleh off..
sampai ko cakap tak nak telefon dah...
aku asyik off fon jer...
erm......mungkin org cakap tu betul...mungkin tak der jodoh....tak tau laa..

aper yang betul aper yang salah...
dgr2 citer gak psl ko dgn daud mse last2 after exam..masa malam...
erm...
ntah arr...
mungkin semua salah aku.....





macam maner aku nak contact ko balik?????
cam ner aku nak bgtau kat ko yang aku still smpan sumer2 pusaka ko..
cmner aku nak bgtau yang aku rase lagi mcm yang aku rasa mse 2008...

macam mana aku nak ko tau yang aku idup agi..
cam ner aku nak bgtau ko sumer2 nih....tolong aku..
sper2 yang boleh tolong...
aku da buntu....
Aina Ilyani....
kalau ko ader bace nih...aku carik ko skrg nih



0 conteng tangan:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management