Friday, February 26, 2010

selamat hari jadi......23/2/2010

from past till present..
fuhh..pada malam 22 hari bulan da fikir da..nak bg aper kat budak nih..
so...start thinking2...akhirnya...dis is atleast yang aku leyh bagi..
mula2 tgk dulu bikarbonat soda ader ker tak..bicarbonat soda...baking powder....tepong..
dan segala macam bahan da sedia..

TAPI!!!!!!!!!!!!



ada bahan tak cukup...
telor..susu pekat...serbok koko...
aku cadang bagi kek jer laa..org smbut bday kne arr bg kek...
so,esok pagi abg dia datang umah..aku ajak abg die g beli brg2 yg tak cukup tuh...




abang dier ok....


buat2 laaa....
smpai umah abg dier ader laa tolong sikit2 watkan kek tuh...
aku tgk ader jer tepung tuh...guner jer
wat kek kukus coklat...
ader topping sikit...






aku takder la tau sgt wat kek..
tapi bila da siap..
fuh..!!!!!!walalalalal...taktau arr sedap ker tak...



aku rse ok jer....
dan petang tuh...abg dia ajak aku beli nombor pin UPU sebb die punyer da ilang..
aku suruh die anto dulu kek tuh bg kat adik dia...
siap...

ptg tuh aku smbang2 dgn mak aku...
tgk2 aku da silap gner tepong kot...
aku gner tepong beras..bukan tepon gandum
tapi sebbek tader lembik kek nyer
cuak doh....

mase tu gak si DIA nih msg..
dia kte sedap...
hahahaha..seb bek...
tapi teial first wat kek da menjadi...
HOHOI....just tersilap tepong..sbb aku tgk smer jer...
but skrg..pengajarannya..aku da tau bezakan yang maner tepong gandum..yang mner tpong beras...

paper pon...
SELAMAT HARI JADI HAIT!!!



agak2 kang kek untuk tahun depan camni la kot...hahahaha...
belajar2 lagi...

0 conteng tangan:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management