Tuesday, September 6, 2011

Classified Moto Yamaha Virago XV920




Model Yamaha Virago tidaklah satu model yang meraih nama besar, tetapi Ryland Moto John suka meletakkan spin positif pada sesuatu. 'XV920R6-R' adalah mesin terbaru untuk melancarkan bengkel VA Richmond,, dan ia merupakan milik bertuah Bob Ranew North Carolina. Bob jatuh cinta dengan Virago 750 bahawa Classified dibina pada tahun lalu, dan apabila suatu arahan telah dipersetujui, John menjadikan ia 920 di kedai. 920 telah dilengkapi dengan pemacu rantai jarang, Jadi John memujuk Bob untuk mendapatkan penukaran akhir belakang serta tandatangan Classified akhir swap hadapan. 'Dengan cara itu kita dapat ruang yang luas yang bagus di belakang, dengan kebaikan tambahan yang sepadan roda depan dan belakang.'





Classified Moto XV920R6-R specification
Owner: Bob Ranew, North Carolina, USA
Basis: 1982 Yamaha Virago XV920R
Front suspension: 2009 Yamaha YZF R6-R with modified triple tree and upgraded bearings
Rear suspension: 2008 Yamaha YZF R6-S shortened and modified to mate to the XV frame with a Triumph Daytona adjustable shock
Tires: Dunlop D616 180/55-17 (rear), Metzeler ME880 130/80-17 (front)
Tank: Ubiquitous but awesome Benelli Mojave 360 tank, nickel plated with paint by our buddy Barry Griffin of Richmond, VA.
Exhaust: Custom with modified Moto Guzzi California pipe and NOS scrambler style heat shield
Controls: Custom foot controls left and right with left side perforated metal sprocket guard, nickel plated. Top mounted dirt bike bars with Oury grips.
Lights & gauges: Minimum required in Virginia. Headlight is 5 3/4-inch unit courtesy of Lloyd Vintage with custom nickel-plated cage made from used spokes. No turn indicators. Taillight and Acewell gauge from Dime City Cycles.
Fuel & Air: Carbs tuned for 2-into-1 exhaust and pod filter
Electrics: Simplified harness with battery mounted underneath the swing arm.
Seat: Custom seat rails, pan and foam with cover sewn by our buddy Devin’s delightful and patient mom.


0 conteng tangan:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management