Saturday, October 29, 2011

Kenapa macam tu skali?

Hari ni aku dah buat 2 entri....adakah aku akan mencipta rekod untuk mengepost tiap minit satu entry...haha....that's so not possible...

dan,hari ni nak bercakap pasal hipokrit...aku tak suka hipokrit...tapi kadang2 aku skonng juga hipokrasi...pelik?

cuba lihat balik...setiap perubahan bermula dengan hipokrit...(literally)...yerp...
true story...

dan aku tak de lah kesah kalau anda nak hipokrit or wateva yang anda nak buat...but,please and YES,I'm begging u rite now...

NO

NEVER

AND.......DON'T

don't make others terlibat sama..nk jadi hipokrit...off u go...gi main sorang2...
jgn influence org lain sama...be on ur own if u want to be such a jackass..

harap maaf (O/////O)
bahasa kurang stabil sedikit hari nih...so,lagu background ak sekarang...bertajuk honey bee...majaz dalam lirik ni tggi jugak la...and i love this song..

DAN,macm ni la lebih kurang...gambaran hipokrit..haha

3 conteng tangan:

khazinatul asrar said...

yeah.. i do hate people yg hipokrit.. just behave yourself zirwatul ishqi :)

khazinatul asrar said...

ouch.. dh tuka name.. =.=' haha

WongMCheng said...

hahaha...by the way...who'r u really khazinaul asrar?

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management