Monday, December 6, 2010

Till death do us apart...

Okeh...hari nih aku buat plan RM2 kt celcom...untuk telefon semua rakan kt celcom...
aku rasa best gak.....first time rasa bebas nak telefon....dan akibatnya aku mengecas telefon 2 - 3 kali hari nih...

sehingga lah aku telefon sahabat yg pernah menjadi kekasih aku masa aku di sekolah asrama...
dia oke je....still as usual...periang..suara agak segan....
tp,kesilapan aku mengunkit kisah silam....die agak sdiyh gak laa...

first,aku cakap2 biasa aja...tp lepas telefon kali kedua....aku pon pelik gak nak jugak kisahkan kenangan kt sekolah tu....

membangkitkan kisah...kenapa aku ditinggalkan...herm...dia mintak ak nyanyi satu lagu...
aku nyanyi la smbil main gitar....and thats make her cry...
tak sangka plak aku...sebab ak tak pernah lihat dia menangis....
aku dah rasa serba salah

part kedua pulak masuk bab soalan hati mengancam...
"kalau aku pergi dulu,ape yg kau buat ek?"

herm....kenanglah daku dalam doamu ain...semoga kau bahagia dgn daud kan?
:)
kau pon sepadan je dgn dia...kenangan masa form4....
dah lama dah ain...kalau nak igt balik pon just for fun boleh la..
for serius conversation,not suits..

ak da maafkan da ain...lama dah...hope u'll understand...till then,27 like what i said...
i'll do it,if term and condition suits...
:)
sure love u as kenangan that'll long lasting

2 conteng tangan:

Anonymous said...

kngan lalu .. ta yah la..

WongMCheng said...

ye ar..kenangan lalu ttp kenangan kot...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management