Thursday, June 9, 2011

k,semalam aku gerak ke city mewah...having family dinner
adik aku kemaruk nak makan satay..so bawak ah dak birthday nih
kang tak bawak kemaruk lak smpai tahun depan tak abes ngungkit..aHAHAHA

Aku balik rumah...kembali mengadap pc,mengadap kerja2 yang melambak tak siap...
dan aku rase malas nak balik kolej...
aku rase betul2 bosan kt sane...ape la yg ada kt sane..

it's all about tensi dan jugak pening kepala...
mengadap sesuatu yg kita tak suka...atau pon kita berlakon untuk suka...
aku,tak leh hidup cm ni lagi...penuh sangat lakonan...

so,aku rase ak nak ubah personaliti aku kt sane nnti...
ak nk try utk jadi diam sepanjang mase..taknak havoc lagi...
mgkin gak belakon baek..walaupon ak tak suka berlakon..(penat)
tp kalau tu boleh wat org nmpak ak cm tak kesah...ak suka...

meanwhile...perempuan yg ade kt sane pon...haish...
ak tersilap pulak suka kt budak yg blaja kt sane..
ak pye study jd kacau...dan ak tak leh fokus..
ape bnde yg aku nak buat je kene cover...

so,starting from this open school ak tk nk ade hbgn dgn sape2...
aku just aku,anyone who mess with me...ak tak kasi chance tak kesah laki perempuan...
i just want to get my rage ready for all consequences...

ak tk nk amik peduli da...
ak just datang utk study...then ak balik...
dtg study...then balik...tggu mase exam...pas xam ak nk ptus fius dgn kolej tuh...
datang amik result...tgk ape jd kt result ak..
then ak balik...tggu mase kerja...

kumpul duit...g blaja lak bulan 7 tahun depannya..
and then cukup haul,ak tgk duit...cukup tak nk ke morocco
leh carik isteri kt sane kan?
haha...dgr kate gadis2 sane lawa...



so,better ak prsue ap yg ak nk buat dulu...then
ak buat ape yg aku belum penah buat dan ak teringin nk buat dgn bini ak...
mungkin gi knvoi superbike sama2..
shoot sampai ke singapore naik SBK..

sape tau kan?

-SCHOOL's OUT-

0 conteng tangan:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management